Přidat komentář

Ono je sice hezké když dnes někdo mluví o gotickém myšlení a cítění,ale jak ona osoba(nemluvím o nikom konkrétním) přišla na to co to vlastně má být,když,jak Onnea často vštěpuje,v původní gothické subkultuře nevyrůstal?A jaký je nejdůležitější odkaz který po sobě ona subkultura zanechala?A proč se honosí názvem hudební subkultura?Pokud se mýlím,tak mě opravte,ale zdá se že to je právě hudba a tu nelze opomíjet.Nemůžeš poznat gothické myšlení či cítění pokud neznáš gothickou hudbu(tedy především gothic rock a deathrock,žádný metálek nebo dokonce zcela nesouvisející popík ála Manson).Když někdo chce psát třeba o myšlení či cítění vantickém Římě tak taky logicky musí znát poezii a literaturu té doby vůbec či architekturu jako hlavní odkazy na onu kulturu a nebude si myšlenky cucat z prstu.Ale občas se mi zdá že na to se dnes nehraje a každý má právě svůj vyumělkovaný ideál čeho si,který si z prstu skutečně vycucal.Tak pokud někdo nezná gothickou hudbu,z čeho čerpá své názory na gothické cítění či pohled na svět?Tím se nechci nikoho dotknout,ale vcelku by mě to zajímalo
Zadej správnou odpověď.