Recenze Apoptygma Berzerk - Rocket Science

apoptygma_berzerk_-_rocket_scienceDeska Rocket Science norských Apoptygma Berzerk už je venku sice hezkých pár týdnů, ale o její recenzi z pera Pavla Zelinky jsme vás nemohli a nechtěli ochudit.

Apoptygma Berzerk - Rocket Science
Vydal: Gun/Sony Music (www.sonybmg.cz)

Norští harcovníci Apoptygma Berzerk to mají u starých fanoušků už delší dobu rozlité. Původně tvrdě elektronická kapela po dosáhnutí kultovního statusu na žánrové scéně začala pošilhávat okolo sebe. Nejdříve zabředla do roztančeně trancových vod na albu "Harmonizer", aby posléze překvapila kytarovějším vyzněním na následovníku "You and Me Against the World". Jasný oheň na střeše. Bohužel pro skalní fanoušky zde Stephan Groth a spol. našli pevnější půdu pod nohama a ze singlu "In This Together" se stal hit bez ghetto nálepky. V mezičase přišel čas na shrnutí dlouhodobé lásky kapely – album coververzí, ale řadoví fanoušci spíš čekali, v jakém světle se představí kapela na novince "Rocker Science".

První na řadu přišla skvělá singlovka "Apollo (Live On Your TV)"  a ani zbytek desky, který přispěchal vzápětí, mu v mnoha ohledech nezaostával. Apoptygma znovu připravila hity nabité album temnějšího rocku, který je víc než normálně obtěžkán elektronickými ingrediencemi, pozůstatkem mladické minulosti. Navíc skladby, které jsou na "Rocket Science" obsaženy, nejsou tuctovými hity od každé druhé rockově hitparádové rychlokvašky, ale právě díky netradičnímu backgroundu přináší do popového rybníčku zajímavý pohled na problematiku zvanou pop rock. Ať se to tedy staromilcům líbí nebo ne, letošní novinka Stephanovy kohorty je úspěchem, který současné směřování projektu asi nezvrátí. I když po nedávném personálním zemětřesení bych byl přeci jen ve střehu :)

80%

Navštivte:

poslechněte si: