Přidat komentář

Paula Ravena je mi líto, zrovna jako Petrovi. Killing Joke jsou mí
oblíbenci dlouhé roky. Přesto, co se týče coververzí, tak bych trošku oponoval a asi by si měl každý zamést před vlastním prahem. Vzpomeňme si např. na dvě coververze na Bauhaus: Bela Lugosi´s dead, Sex Pistols: Stepping Stone nebo třeba také Petra Nováka: Pokoj č. 26, a tak bychom mohli dále pokračovat v minulosti na
evokování nejen hudebně, ale i textově takových Sisters... a lá např. Černý měsíc z alba Nosferatu 95 nebo Into Garden Of Delight ze zatím poslední placky Vendetta 2004, kde téměř kopletní citace songů od Sisters... mně přijde poněkud neoriginální a bez významu, nemluvě o Petrově angličtině. V jednoduchosti je sice síla, ale v mezích normy. Trošku bych se i pozastavil nad přemrštěnou koláží historických
osobností u jednotlivých skladeb na albech. Skladba by dle mého uvážení měla dávat smysl. Sečteno podtrženo Morčata to asi zle nemysleli a dá se říct, že udělali spíš reklamu XIII. století. Od XIII. století mám asi raděj jejich pomalejší originálnější kousky a vrcholem je pro mě Werewolf 1996, ten zní hodně progresivně. Zdá se mi přehnané tvrzení o kapele, že je ubohá, nebo že krade písničky. Zrovna tak není originální např. London After Midnight, Garden Of Delight, atd... Spíše by XIII. století měli být rádi, že je o kapelu zájem.Podle mě vždyt i XIII.století jdou sami s dobou a využívají samplových efektů.Já jsem vlastně ani moc nepochopil cover na Belu i umístěnou na Metropolis 2000 a následně i znovu a to v horším
provedením na Vendetě 2004 o Sex Pistols už jsem se zmiňoval.Asi semnou nebude každý souhlasit já je měl vždy rád,ale mnohdy si Petr sám protiřečí.komentovat refrény v Černém měsíci typu walk away atd,snad už ani nemusím.Tak uvidíme co nám pánové přinesou dál.

Zadej správnou odpověď.