Ahoj, V případě nákupu vstupenek online, nárok na vrácení (reklamaci) je nutné uplatnit mailem na info@ticketstream.cz. TICKETSTREAM má ze zákona 30 dní na její vyřízení. Viz zákon o ochraně spotřebitele.
V reklamaci je potřeba uvést: 1) Referenční číslo vstupenky 2) Částku 3) Číslo a majitele účtu, na který mají být peníze převedeny.
U každé akce je vyznačené, do kdy nejpozději je možné vracet vstupenky. V případě, že vyprší toto datum, takováto možnost už nebude zobrazena a na požadavky klientů, kteří do uvedeného data nestihli vrátit vstupenky, nebude brán zřetel.
Ahoj,
V případě nákupu vstupenek online, nárok na vrácení (reklamaci) je nutné uplatnit mailem na info@ticketstream.cz. TICKETSTREAM má ze zákona 30 dní na její vyřízení. Viz zákon o ochraně spotřebitele.
V reklamaci je potřeba uvést:
1) Referenční číslo vstupenky
2) Částku
3) Číslo a majitele účtu, na který mají být peníze převedeny.
U každé akce je vyznačené, do kdy nejpozději je možné vracet vstupenky. V případě, že vyprší toto datum, takováto možnost už nebude zobrazena a na požadavky klientů, kteří do uvedeného data nestihli vrátit vstupenky, nebude brán zřetel.